انتخاب برگه

▪️استریا یا همان خطوط چاقی و لاغری خطوطی هستند که اغلب بر اثر چاقی و لاغری که در نتیجه آن پوست دچار کشیدگی می شود بوجود می آیند..

🔹️البته استریا فقط بر اثر چاقی و لاغری شکل نمی گیرد، به طور مثال ممکن است بر اثر بارداری و زایمان هم پوست دچار خطوط استریا شود که با تورفتگی و برجستگی همراه است که در این مورد به آن ها خطوط حاملگی هم گفته می شود. این مشکل همچنین ممکن است در دوران بلوغ و بر اثر رشد قسمت های مختلف بدن صورت بگیرد. مشکل استریا یا استرچ مارک ها بیشتر بر روی پوست خانم ها پدیدار شده و آقایان کمتری از گرفتاری به آن شکایت می کنند. به طوری که تعداد خانم های مبتلا به این عارضه چیزی حدود دو برابر بیشتر از آقایان مبتلا به آن می باشد..

✍استریا ها بیشتر در قسمت های ران، سینه و شکم بوجود می آیند. اما درباره همان تعداد اندک آقایانی که به این عارضه مبتلا می شوند این بخش ها متفاوت اند و در نقاط متفاوتی از بدن آن ها مانند بازوها و دیگر نقاطی که معمولا عضله های آن بر اثر ورزش رشد می کند ظاهر می شوند..

▪️خطوط استریا یا همان استرچ مارک ها معمولا به رنگ سفید براق هستند و به این دلیل بوجود می آیند که سرعت رشد اندام ها با سرعت رشد پوست تطابق ندارد و پوست خیلی کند تر رشد می کند، در نتیجه پوست بدن برای پوشش دهی اندام ها دچار کشیدگی و ترک خوردگی می شود.

✅روش های مختلفی که برای رفع و درمان ترک پوستی یا همان خطوط استریا وجود دارند عبارتند از لیزر فرکسل،مزوتراپی، کربوکسی تراپی،RF فرکشنال و…

📌جهت مشاوره و رزرو نوبت با شماره های زیر تماس بگیرید.👇👇

02154862

02188883933

02188882860